Miksi??

Mitä varten ihmisillä on kännykät? Niihin ei kuitenkaan vastata silloin, kun on sovittu tai silloin kuin pitäisi. Muuten kyllä höpistään ja paskaa jauhetaan, mutta asiasta puhuminen on sitten niin kovin vaikeaa.

En edelleenkään kannata selän takana puhumista ja puhelimessa asioiden selvittelyä,mutta ei niitä voi vain unohtaa tai jättääkkään, jos kerta jtn on sovittu.PRKL, että pistää vihaksi!