21.4.2008 1711

Uusi Minä! :)

Olen löytänyt itsestäni paljon Cityssä oloni aikana. Kuvia ottaessani olen pikku hiljaa alkanut pitämään vartalostani…paria poikkeusta lukuun ottamatta, joita vielä sulattelen mutta en enää häpeile niin 🙂 Olen oppinut puhumaan…