1711
Uusi Minä! :)
Olen löytänyt itsestäni paljon Cityssä oloni aikana. Kuvia ottaessani olen pikku hiljaa alkanut pitämään vartalostani…paria poikkeusta lukuun ottamatta, joita vielä sulattelen mutta en enää häpeile niin 🙂 Olen oppinut puhumaan…
Olen löytänyt itsestäni paljon Cityssä oloni aikana. Kuvia ottaessani olen pikku hiljaa alkanut pitämään vartalostani…paria poikkeusta lukuun ottamatta, joita vielä sulattelen mutta en enää häpeile niin 🙂 Olen oppinut puhumaan…