12.5.2009 1711

elämä tosiaankin on jatkunut…

elämä on jatkunut todellakin ex:stä eron jälkeen… kohta olen seurustellut 6kk:tta mutta kerkesin sinkkuna oleen reilu puol vuotta ja nauttimaan siitä… nykyises suhtees menee niin hyvin et jo mietitään kihlautumista…