6.5.2008 1711

no niin…

asiat alkaa pikku hiljaa selviämään… tänään sovittiin ex:n kans et tehdään yhteishuoltajuus ja et lapset ovat vuoro viikoin kummallakin eli viikon ekaks toisel ja sit toisel… kummankaan ei tarvii näin…

2.5.2008 1711

mietin vielä!!

Olen alkanut miettimään että taidan ottaakin lapset itelleni sillä myöhemmin katuisin jos en heitä ottaisi itelleni ja silloin en välttämättä enää saisi heitä :/ Rakastan lapsiani mutta taisin olla erosta…