elämä tosiaankin on jatkunut…

elämä on jatkunut todellakin ex:stä eron jälkeen… kohta olen seurustellut 6kk:tta mutta kerkesin sinkkuna oleen reilu puol vuotta ja nauttimaan siitä… nykyises suhtees menee niin hyvin et jo mietitään kihlautumista 🙂 ja elämä hymyilee… nautin lasten kans olosta ja ihanan kultani kans vietetään niin paljon aikaa kuin töiltämme kerkeämme. Ja ollaan hiukan puhuttu yhteen muutostakin 🙂 kyllä se aurinko paistaa ja ihanaa kun kesä on tulossa ja saa nauttia kesälomasta lasten ja rakkaan kans… hauskaa kesää kaikille. Mie aioin nauttia siitä täysin rinnoin hyväs suhtees ja saa nähä mitä kesä tuo tullessaan 🙂 hih