ja elämä pikku hiljaa pääsee jatkumaan :)

nyt vihdoin tällä viikolla pääsen muuttamaan ”omaan” kämppään (eli vuokralle) ja elämä pääsee paremmin jatkumaan varsinkin sinkkuelämä 🙂 hih
heti ens viikol lapset ovat ex:llä ja sit seuraavan minulla joten saan ihan rauhassa laittaa kämppää kuntoon yms… en malta odottaa tätä paria päivää kun saa alkaa tekeen kotia siitä kämpästä 🙂 ja muutenkin innolla odotan mitä tää tuo tullessaan 🙂