mietin vielä!!

Olen alkanut miettimään että taidan ottaakin lapset itelleni sillä myöhemmin katuisin jos en heitä ottaisi itelleni ja silloin en välttämättä enää saisi heitä :/ Rakastan lapsiani mutta taisin olla erosta yms niin sekaisin että en tajunnut et lapsien on hyvä olla kanssani vaikka tosin myös isänsä kanssa… mutta äiti on aina äiti… olen varmaan vain halunnut olla ex:lleni kiltti ja antaa lapset hänelle tosin ei se ole helppoa tätä hänelle kertoa että olen muutanut mieleni ja haluan lapset… hän ei varmana ole iloinen… mutta ei voi mitään… haluan heidät itselleni ja toki ex:ni pääsee oleen lasten kans mahdollisimman paljon tekemisissä 🙂 kumpa tämä ei olisi näin vaikeeta 🙁