no niin…

asiat alkaa pikku hiljaa selviämään… tänään sovittiin ex:n kans et tehdään yhteishuoltajuus ja et lapset ovat vuoro viikoin kummallakin eli viikon ekaks toisel ja sit toisel… kummankaan ei tarvii näin edes maksaa elatusmaksuja ja kumpikin saa olla lasten kans enemmän kuin v-lopun ja on parempi kuin et tapellaan huoltajuudesta ja asuin paikasta 🙂 elämä hymyilee… nyt kun sais kämpän myytyä ja vuokrakämpän hankittua ja muutettua niin pikku hiljaa se elämä alkaa meneen raiteilleen 🙂