22.4.2009 1844

HUHTIKUU 22. 2009, KESKIVIIKKO.

Piiiitkästä aikaa näillä sivuilla ja hyvillä mielin. Kevät varmaankin on tuonut luovuuteni esiin ja intohimon kirjoittamiselle.. On niin paljon muutakin puuhaa, joten nyt täytyy lopettaa ! -Janica

1.8.2008 1844

ELO 1. 2008

Pitkästä aikaa ja ei oo aikaa kirj.!

20.7.2008 1844

JÄÄTELÖKESÄ.. ÄISKÄN LUONA & PIAN TÄDIN LUO !

Olenn onnellinen, sillä olen saanut belämääni jotain järj.elämääni ja olen asettanut tavotteeita. Olen juuri lähdössä tätini luo katsomaan Aki- serkkuni INKERI- VAUVAA!!! H A P P Y !

20.6.2008 1844

JUHANNUS- AATTO 20.6.2008 !

RAKKAAN ÄIDIN LONA GRILLAAN.. ÄITI TÄYTTI TÄNÄÄN UPEAT 50 V.!!! OLEN HIRMU YLPEÄ HÄNESTÄ. Kohta kotia kissan seuraks leffaa katsomaan ja odottamaan ihanaa ihmistä..! HAPPY, HAPPY !

17.6.2008 1844

TIISTAI 17.6.2008

Muutama sidukka maisteltu ja sauna lämpiämäs. Kaverin luona käymäs ja huomenna aamusta äiti tulee kylään katsoon kisua & mua! MUKAVAA! Nyt tv:n katselua ja mukavaa illan viettoa..

16.6.2008 1844

TÄNÄÄN MAANANTAINA 16.6.2008

Kaupungilla hoitamas asioita, jo hoidettu ja hiljalleen kotia kohti herkuttelemaan & ottamaan päikkärit, kun ei nukkumisesta oikein tullu mitään kun rakas NEMI- kissani oli niin villiä että..! Ostin Nemille uuden…

14.6.2008 1844

SMILE!

Mukava ja rento olo.. Tänään aion ottaa mahdollisimman rennosti ja nauttia kesän tulosta.