30.12.2008 1340

The Lack of Quantum of Solace

Hetken kestää elämä, ja sekin synkkää ja ikävää. Vanha joululaulu ei nyt hypitytä yhtään. Joulukin meni jo. Mutta olo on tonttuisempi nyt kuin viikko sitten. Nikke oli opetellut pelaamaan pokeria…

29.12.2008 1340

Muotia moneen makuun, etenkin huonoon.

Jengi on saanut jostain käsittämättömästä lähteestä sellaisen käsityksen, että ne Woody Allen -tyyppiset sokoksenovi-pokat ovat hienot ja pukevat kaikkien kasvoja mitä mainioimmalla tavalla. Voin kertoa, että näin ei ole. Ainoastaan…