27.4.2009 1340

Stadin Onni – Kesätarinoita kaupungista – Prologi

Sinä aamuna hän heräsi ilman herätyskelloa, ensimmäistä kertaa kuuteen kuukauteen. Aamuaurinko herätti kännykkää lempeämmin. Ei vituttanut nousta ylös. Oli iloinen ja pirteä olo. Kevät on täällä. Onnin elämä oli aina…

17.4.2009 1340

Peräkammarin poikien kevätreissu-American Car Show

Myä lähettiin Korian poikien kans lauantaina käymää Hesas. Noku siäl oli American Car Show! Pitihän Jaskan, Timpan ja Kartsan päästä sinne käymään. No miähän jou’uin tiätty kuskiks, nuarin saa aina…