A Beautiful Day

Kun ihminen saa niskaansa sangollisen paskaa, hän on sen jälkeen vähän aikaa melko maassa.

Mutta jos hän on positiivinen ja optimistinen ihminen, hän ei tarvitse kuin pientä kannustusta ja iloa ystäviltään, ja hän on taas entisellään.

Meitsi on taas jaloillaan, täynnä elämäniloa, valmiina vastaanottamaan uuden päivän. Juhuu! Elämä, täältä tullaan!

Tsemppiä kaikille muillekin jo maansa myyneille, ei se siitä! Taisii… no kyl te tiedätte.

Kutinati, kuten raumalaisse sanova.

-Easy-