Luin Hesarista, että juhannuksena Mäntsälässä tapahtunut ampuminen juonsi juurensa vanhasta sukuriidasta.
Ollaanko nyt jo siinä pisteessä, ettei lehdessä saa enää saa sanoa romanimiesten ampuneen toisen suvun romanin? Edes keltainen lehdistö ei viitannut tapahtumaan oikeilla nimillä, mikä on sinänsä hämmästyttävää, sillä he jos ketkä ansaitsevat leipänsä kaivamalla turhanpäiväisempienkin uutisten ja juorujen kaikki likaiset yksityiskohdat turhankin perinpohjaisesti.
En ymmärrä.
Toinen samaan aikaan selvinnyt kahden suomalaismiehen traaginen uhkapeliveloista kummunnut kohtalo reposteltiin kyllä molempien miesten nimillä, tekijän kuvalla ja melko tarkoilla yksityiskohdilla miesten elämästä. Eikö tämä ole epätasa-arvoa?
Hyvät lehdistön edustajat: Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, jookosta?