Kevät toi, kevät toi pultsarin,
kevät toi, kevät toi hullutkin,
kevät toi Espan puistoon lokkipatterin,
ja Amnestyn feissarin…
Lokit tulevat Afrikasta. Ehkä feissari-ihmislokitkin tulevat samoilta mestoilta, hehän voivat viettää talvensa jossain hyväntekeväisyyskohteessa. Mutta mistä vitusta ne hullut ja pultsarit oikein tulevat? Ja kuka ne on kutsunut? Minä vaan kysyn.
-Easy-