Heinäkuun tilinpäätös:

Rakas blogini,

Olen tässä kuussa:
– ollut 17 päivää töissä (+ pari vapista ja pari saigonia, normikuukausi)
– juonut noin 20 pulloa kuohuviiniä + 60 tuoppia olutta
– polttanut noin 500 tupakkaa
– syönyt noin 10 pitsaa ja 20 hampurilaista
– syönyt noin 60 kpl särky- ja keskushermostolääkkeitä
– ollut morsiamen polttareissa ainoana miehenä
– joutunut ulkomailla syyttömänä poliisin kanssa jutttusille
– antanut jonkuntyyppistä läheisyyttä seitsemälle naiselle
– saanut jonkunnäköistä läheisyyttä yhdeksälta naiselta
– skeitannut elämäni ensimmäisen kerran rampilla kotimaassa
– skeitannut elämäni ensimmäisen kerran ulkomailla
– soittanut Kaivopuiston auringonnousussa kitaraa, ja laulanut kans
– uinut Kiasman suihkulähteessä
– tavannut about 30 uutta ihanaa ihmistä
– ollut yhden päivän ja yhden yön 8-kuukautisen tyttölapsen kotiäitinä
– ollut neljä kertaa jatkoilla, jotka ovat kestäneet yli aamukuuden
– ollut ensimmäistä kertaa elämässään jatkojen jatkojen jatkojen jatkoilla, josta kuitenkin kotiuduin jo seuraavana päivänä klo 12.
– käyttänyt suhteettoman paljon HKL:n palveluja, ja samalla viettänyt tähänastisen elämäni useammat tunnit eri paikoissa Itä-Helsinkiä
– maistanut tähänastisen elämäni maukkainta sushia

näitä hauskoja tapahtumia lukuun ottamatta kuukausi oli melko tavallinen.