Kädenvääntöä:

– hieno terassikeli
– no niin on! pitäiskö mennä ottamaan yhdet?
– Mitä turhia! Otetaan saman tien kolmet.
– Otetaan vaan. Pitäis kyl mennä huomenna aamuvuoroon.
– Nomut kato voit tulla mun luo nukkuun, ei tartte ajella yöllä taksilla.
– Niin, no, okei. Tehdään sit niin. Mut ei olla ihan tappiin asti, oikeesti pakko päästä ylös aamulla.
– Joo joo, ei olla tappiin. Maistuisko rööki?
– Emmä tiedä. Ei oikeestaan.
– Ota nyt, mieles tekee kumminkin.
– Eiku ei oikeesti tee.
– Maista nyt edes, kyl se sieltä vielä tulee! Tupakanpoltto on kuin pyörällä ajo, kun sä oot kerran oppinut niin sen osaa aina.
– Enkä maista. Haista ite. Kun ei tee mieli, niin ei tee mieli. Taidan seuraavaksi lopettaa juomisenkin.
– Just joo, puhu pukille.
– Sitähän mä just teenkin. Tosin äijän pukkihommat alkaa olemaan kohta finaalissa tolla sauhuttelulla.
– Paskan vitut. Meikäläisen kanki on rautaa!
– Sulaa vahaa se kohta on. Nimimerkillä eka aamuteltta pitkästä aikaa pystyssä. Revi siitä.
– Voi vittu. Pitäisköhän munkin vähentää.
– Suosittelen lämpimästi. Ja tulevat entiset tyttöystäväsikin varmasti kiittelee.
– Älä saatana. Mutku se on niin HYVÄÄ!
– Mä tiedän, ei sitä tartte mulle selittää. Tee mitä tykkäät. Ei sitä kukaan muu voi tehdä kuin ihminen itse.
– Minä ite! Niinhän mä sanoin jo kolmevuotiaaana, hehheh.
– Aatteleppa ite! Otetaan sille.
– Jees, kippis!