Kävely

– Ai, ei olekaan niin kylmä mitä luulin. Meinaaks toi mummo kävellä mua päin…? Vittu joku päivä mä vielä taklaan yhden tuollaisen haahuilijan, stana. Pitäis varmaan alkaa käymään lenkillä. TUON tyypin pitäis ainakin käydä lenkillä. Onpas kaunis nuori nainen. Hetkinen, ketä se muistuttaa? Se ei kyl voi olla kukaan tuttu, koska se on niin nuori. Täytyy katsoa muualle, ettei tuijota. Hyi saatana! Ei olis kannattanut. Olis säästynyt näkemästä lihavan ulkomaalaisen hiuskonsulentin persvakoa. Siinä se taas nähtiin, häveliäisyydesta rankaistaan. Onks toi sama omituisen vähän pultsareilta näyttävä pariskunta tosiaan istunut tässä puistossa eilisillasta asti? No, eihän täällä ole niin kylmä enää.