En pidä ihmisistä, jotka soittelevat kännissä. Sen sijaan kännissä lähetetyt tekstiviestit ovat aivan loistavia! Olen muun muassa vastaanottanut seuraavanlaisia viestejä:
entiseltä tyttöystävältä:
klo 03:15 ”Hei kulta, tulin juuri kotiin. Oli tosi mukava ilta, käyn kohta nukkumaan.”
klo 03:17 ”Ik..olen hupgelis.”
-melko nopeat jurrit 😉
***
kaverilta:
klo 04:07 ”Taas kolme vtöä jatkoikke, eittutti. Splele. Vnin päästa alkaa duuni.”
-sillälailla 🙂