Tekstiviestien aatelia:

En pidä ihmisistä, jotka soittelevat kännissä. Sen sijaan kännissä lähetetyt tekstiviestit ovat aivan loistavia! Olen muun muassa vastaanottanut seuraavanlaisia viestejä:

entiseltä tyttöystävältä:

klo 03:15 ”Hei kulta, tulin juuri kotiin. Oli tosi mukava ilta, käyn kohta nukkumaan.”

klo 03:17 ”Ik..olen hupgelis.”

-melko nopeat jurrit 😉

***

kaverilta:

klo 04:07 ”Taas kolme vtöä jatkoikke, eittutti. Splele. Vnin päästa alkaa duuni.”

-sillälailla 🙂