17.6.2009 1360

Pusainen vilma

Katsoin tuossa joku tovi sitten kaverin kanssa taas kerran Highlander -leffan. Siitä heräsikin pieni ajatusleikki: Oletetaan että olet kuolematon, sinulla on oma henkilöllisyytesi, passi, maallinen omaisuus, pankkitilit yms. Lapsia et…