Viime merkinnästä onkin mennyt aikaa. Jestas, jo neljä kuukautta! No, mulla ei kai ole ollut mitään sanottavaa Teille arvon Cityläiset =D
Elämässä on menossa monellakin tapaa hieman kummallinen vaihe tällä hetkellä. Enkä aio kyllä niitä asioita täällä ruotia, siksipä tuntui hyvältä ajatukselta poistaa tekstit käyntikortistakin. Viestiä saa toki laittaa ja siihen varmasti vastaankin.
Palataan taas astialle jos jotain sanottavaa tulee, olkaas kunnolla täällä =)