9.9.2009 1504

Vuosihan siinä menikin

Eli sen aikaa olin Citystä poissa. Nyt voisi olla hyvä hetki tulla tännekin takaisin =D Mitä täällä sitten on, se onkin ihan toinen asia. Mitä täältä haen, sitä en tiedä…