1504
Vuosihan siinä menikin
Eli sen aikaa olin Citystä poissa. Nyt voisi olla hyvä hetki tulla tännekin takaisin =D Mitä täällä sitten on, se onkin ihan toinen asia. Mitä täältä haen, sitä en tiedä…
Eli sen aikaa olin Citystä poissa. Nyt voisi olla hyvä hetki tulla tännekin takaisin =D Mitä täällä sitten on, se onkin ihan toinen asia. Mitä täältä haen, sitä en tiedä…