20.8.2008 1504

Aikaa on vierähtänyt ja vettä virrannut Vantaassa

Viime merkinnästä onkin mennyt aikaa. Jestas, jo neljä kuukautta! No, mulla ei kai ole ollut mitään sanottavaa Teille arvon Cityläiset =D Elämässä on menossa monellakin tapaa hieman kummallinen vaihe tällä…