1504
Aikaa on vierähtänyt ja vettä virrannut Vantaassa
Viime merkinnästä onkin mennyt aikaa. Jestas, jo neljä kuukautta! No, mulla ei kai ole ollut mitään sanottavaa Teille arvon Cityläiset =D Elämässä on menossa monellakin tapaa hieman kummallinen vaihe tällä…