1504
Yötreeni
Menin salille 1.45 ja nyt tulin himaan =) Ensin venyttelyt ja sitten pikku lämmittely juoksumatolla. Siitä sitten vatsa- ja selkälihastreeniin, sopiva vastus ja hemmetisti toistoja. Hieman myös liikettä rintalihaksille ja…
Menin salille 1.45 ja nyt tulin himaan =) Ensin venyttelyt ja sitten pikku lämmittely juoksumatolla. Siitä sitten vatsa- ja selkälihastreeniin, sopiva vastus ja hemmetisti toistoja. Hieman myös liikettä rintalihaksille ja…