Armeijan harmaisiin

Minä jo luulin, että Puolustusvoimat ovat unohtaneet olemassaoloni kokonaan mutta ei. Siitä on jo 12 vuotta kun suoritin varusmiespalvelukseni Panssariprikaatissa ja sen jälkeen ei ole tullut yhtään kertausharjoituskutsua ennen kuin nyt! Inttikaverit ovat käyneet jo useammassakin harjoituksessa mutta mulle tämä on ensimmäinen, hassua. 14.1 pitäisi ilmoittautua Kotkan RUK:ssa viiden päivän mittaisiin sotaharjoituksiin, saa nähdä mitä siitä tulee =D