Kumma juttu, jo puoli tuntia sitten tulin kotiin ja nyt jo väsyttää. Ei jaksa ytimeen enää lähteä vaikka siellä pari kaveria olisikin radalla. Jospa sättisi jonkin aikaa ja valmistautuisi yöpuulle, yksin nukkuminen on muuten tylsää =( Sleepbuddyja lähettyvillä?