*Haukotus*

Johan meni myöhään tänään, just tulin vasta himaan ja kohta pitäisi jo herätäkin taas =( No, huomenna vissiin katsomaan noita ilotulituksen sm-kisoja niin on jotain ohjelmaa illemmallekin =) Nyt lienee ihan viisain painua suihkun kautta nukkumaan, öitä ja unet vaan muillekin valvojille!