Hieman ollut hiljaiseloa täällä blogissa

Johtuen lähinnä siitä, että sain syysflunssan ja makasin tovin peittojen alla ja osittain siitä, että muun ajan olen ollut mökillä kaatamassa puita. Ensi keväänä alkaa kesämökin laajennus ja tontti olisi saatava kuntoon ennen sitä, kaadan kaikki kuuset ja osan koivuista. Saadaan samalla valoisuutta tontille ja aimo kasa polttopuuta =D

Huomenna sitten olisi taas parturi pitkästä aikaa, näytänkin jo aika metsäläiseltä 😛 ja mutsia lupasin kuljetella muutamiin ostoshelvetteihin, kivaa…

Sitten olen miettinyt tässä, että jos uusisi salikortin kun on taas talvi tulossa. Ties vaikka saisi itsensä taas innostumaan treenaamisesta, syytä olisi =) Ketään halukas lähtemään treenikaveriksi? Ajattelin myös käydä taas muutamilla salsatunneilla muistin virkistämiseksi, sinnekin saa tulle mukaan 😉