Aika äkkiä katosi se viehätys kodista vaikka vielä eilen palaaminen tuntuikin niin mukavalta ajatukselta. Saavuin yöllä noin kolmen aikoihin kylmään kotiin, olin torvi unohtanut keittiön ja makkarin tuuletusikkunat auki. Lämpötila sisällä napakat 14 astetta, oli muuten aika viileet lakanat eikä ketään niitä edes lämmittämässä. Viisi päivää Englannissa meni aika nopsaan loppujen lopuksi, paljon tehtiin töitä ja siitä huolimatta tulokset jäivät aika laihoiksi.
Kilpailussa jäätiin aika-ajojen viimeiseksi ja paikka pudotuskisaan jäi saamatta, ensimmäisen kerran tänä vuonna =( Kaiken lisäksi viimeisessä lähdössä meillä petti kytkin ja yksi polttoaineletku halkesi. Tästä seurauksena kytkin suli totaalisesti, moottori meni laihalle, viisi mäntää hajosi, kiertokanget meni solmuun ja kaiken kukkuraksi levitimme 7 litraa öljyä radalle. Meistä tuli siis kisaturisteja ja mikäs siinä, sunnuntaina radalla oli hieno ilma, 24 lämmintä ja aurinkoa =) Pitkästä aikaa pääsin katsomaan muidenkin kilpailusuorituksia, yleensä aika menee oman auton kanssa. Illalla oli sitten vuorossa banquet jossa palkittiin kilpailun voittajat ja FIA-sarjojen euroopan mestarit, hirrrrrrrrmu bileet ja hauskaa oli =D
Tuossa vielä yksi kuva meidän autosta Santa Podissa http://www.eurodragster.com/santapod/live/2007fiaeuropeanfinals/pictures/saturday/pic28.htm