Ääääääääääää, väsyttää. Miksi ihmisen täytyy herätä aikaisin? Kuka älypää on mennyt päättämään sen, että työpäivä alkaa muka aamulla… Joo joo, olisihan sitä voinut mennä nukkumaan ajoissa mutta kun ei ehtinyt! Taitaa aika sumussa mennä tämä päivä, jospa ehtisi torkuille ennen iltaa?