Huomenta kaikille, kohta lähdetään kohti Tamperetta ja Tour de Tampere maastofillarikisaa. Saa nähdä ajanko itse kisan vai satsaanko suosiolla iltaohjelmaan =D
Käytiin eilen parin frendin kanssa katsomassa niitä ilotulituksen sm-kisoja ja olihan ne aika näyttävät, eritoten kun istuttiin autossa ja kuultiin se taustamusiikki. Voittaja ampui paukkunsa hienosti musan fiiliksen mukaan ja jopa vielä samaan tahtiin!
Hyvää viikonloppua kaikille ja palataan asiaan taas sunnuntai-iltana o/