Ja Englantia kohden tieni vie…

eli lentokentälle pitäisi lähteä valumaan ja suunta kohden Stanstediä mistä matka jatkuu vuokra-autolla kohden Wellinboroughta ja Santa Podin moottorirataa. Kisat alkaa perjantaina aika-ajoilla ja loppuvat sunnuntaina. Maanantai-iltana suunnataan takaisin Suomeen. Täytyy toivoa, että säät suosisivat meitä kun tuo laji on ”hieman” arka vesisateelle.

Kisaa voi seurata osoitteessa www.eurodragster.com osoitteessa jos jotain sattuu kiinnostamaan. Meidän tiimi on Eagle Racing, luokka Top Fuel ja kuskina Janne Ahonen.

Hauskaa loppuviikkoa ja viikonloppua Teille kaikille =)