Niin pääsisi täältä sitten loppuviikolla poiskin. Työn iloa kaikille muillekin!
Harmittavasti ilma on muuttunut harmaaksi mutta minkäs teet? No, illalla sitten salille, syömään ja loppuilta meseillen/sättäillen. Hotellikuolemako? Noo, jokainen vetää omat johtopäätöksensä 😀