Keskiviikon huumaa

Kylläpä viikot menee nopeasti, ei edes huomaa niin ollaan jo puolivälissä o/ Torstaina kun ei ole mikään pakko nousta aikaisin ylös niin pitäisköhän käydä illalla vaikka kaupungilla yhdellä (tai miksei kahdellakin =)) No, pannaan asia vielä harkintaan. Nyt täytyisi lähteä jeesaamaan yhtä frendiä sen talonrakennustyömaalle, ammattimiehet on sairaana niin mun täytyy mennä auttamaan =D