Kukaan ei halua leikkiä mun kanssa tänään

Kuten jo otsikossakin seisoo kaikki on mut hyljänneet. Prkl, kerrankin olisi sellainen lauantai, että olisi huvittanut jotain tehdäkin niin ei kun ei. Kaikilla on jotain muuta ohjelmaa enkä mä nyt sovi kuvioihin, kiva 🙁 Kuka tarvitsee vihollisia kun on tälläisiä ystäviä?

Niinpä taidan tehdä samaa kuin eilisen illankin, menen salille ja rääkkään itseäni koko v***n illan siellä.

Pitäkää te muut edes hauskaa, tai jotain…