Makaan juuri hotellin soffalla etelä-ruotsissa miettien miten loppupäivän kuluttaisin. Muutama vaihtoehto mielessä kummittelee kyl:
– Täällä on aivan upea kevät sää, +15 astetta ja aurinkoa eli lenkillekö siis?
– Muutaman kilsan päässä on itiksen kokoinen ostoskeskus, shoppailemaanko tieni viekin?
– Hotellissa sangen kiva relaxing area, saunaan ja poreammeeseen sit?
Ohdin hetken vaihtoehtoja ja teen päätöksen sitten 😀 Kerron illemmalla kuinka kävi…
Saa tietty koettaa auttaa mua tämän visaisen pulman kanssa myös xD