Länsinaapurissa

Makaan juuri hotellin soffalla etelä-ruotsissa miettien miten loppupäivän kuluttaisin. Muutama vaihtoehto mielessä kummittelee kyl:

– Täällä on aivan upea kevät sää, +15 astetta ja aurinkoa eli lenkillekö siis?

– Muutaman kilsan päässä on itiksen kokoinen ostoskeskus, shoppailemaanko tieni viekin?

– Hotellissa sangen kiva relaxing area, saunaan ja poreammeeseen sit?

Ohdin hetken vaihtoehtoja ja teen päätöksen sitten 😀 Kerron illemmalla kuinka kävi…

Saa tietty koettaa auttaa mua tämän visaisen pulman kanssa myös xD