Jeps, terveisiä Jönköpingistä, 122 tuhannen asukkaan uneliaasta pikkukaupungista =D Tulin juuri ytimestä syömästä ja täytyy hieman kehua ko. mestaa nimeltä Harry´s. Söin juurikin elämäni parhaan kasvislasagne annoksen joka oli niin suuri, että luulin halkeavani mutta pakko oli kiskoa kaikki kun se oli niiiiiiiiiiiin hyvää =D Siis minähän en ole mikään kasvissyöjä mutta nainen viereisessä pöydässä oli tilannut moisen ja siitä innostuneena minäkin…
Huomenna pitäisi olla Magnuksen firmassa aamulla kasilta *haukotus* ja edessä on pitkähkö päivä samoin kuin keskiviikkonakin. Torstaina olisi tarkoitus lähteä ajelemaan Tukholmaa kohden mutta saas nähdä saako kaiken valmiiksi jo torstaille vai pitääkö lykätä paluu perjantailaivalle. Perjantaina paatilla olisi kyllä aika hyvät bileet, hmm, täytyypä vielä tutkailla asiaa.
Pikkusiskolle täytyisi jossain välissä ehtiä ostaa syntymäpäivälahjakin, vielä kun tietäisi, että mitä ihmettä ostaa 12v tytölle? Kenelläkään mitään hyviä ehdotuksia, anyone??