Miksei aina voi olla perjantai?

Viikon viimeinen rypistys ja sitten viikonloppu o/ Ajattelin lähteä huomenna käymään mökillä, viettäis oikein rauhallisen viikonlopun akkuja lataillen. Riippuu tosin siitä saanko tänään kaikki rästihommat alta pois. Tänään täytyisi vielä viimeistellä ja valita kuvat yhteen lehtijuttuun ja lähettää toimitukseen. Sitten mä olisin vapaa! Mitäs suunnitelmia muilla on viikonlopulle?