Oho!

Tulikin valmista nopeammin kuin luulinkaan. Kaikki olisi nyt tehty ja kamatkin pakattu autoon. Ainut huono homma on, että paatti Suomeen lähtee vasta huomenna iltapäivällä. Mitähän sitä puuhais väliajan?

No, taidan lähteä ajelemään Stokista kohti ja etsiä jonkun sopivan hotellin. Ostoksilekin voisi tietty mennä 😀