Siltä ainakin välillä tuntuu kun menee faijalle käymään =D Tänäänkin olen tehnyt firman laskutusta varmaan kolme tuntia, isukki kun ei hallitse tietokoneita ja tällä hetkellä ei paikalla ollut muitakaan niin homma lankesi minulle…. Noo, eipä sillä, että tää mikään paha homma olisi mutta mä kun ajattelin vaan tulla tänne lorvimaan =DD
Illemmalla voisi koettaa tehdä vielä jotain, siivoisiko himassa vai menis vaikka leffaan? Täytyy katsoa mitkä on fiilikset ja kiinnostaisiko ketään muuta lähteä eläviin kuviin myös. Siivoaminen olisi kyllä hemmetin paljon fiksumpaa mutta myös niiiiiiin paljon tylsempää =) ja ainahan mä voin siivota ensi viikolla…