Dodih, just maksoin laivaliput rakkaaseen naapurimaahan. Sunnuntaina lähtö ja maanantaiaamuna kohti Jönköpingiä. Kolme päivää tauotonta työntekoa ja torstai-iltalaivalla kotiin. Muuten ihan kiva keikka mutta kaupunki on kyllä yksi Ruotsin tylsimpiä (IMO), kaikki menee kiinni hirmu aikaisin ja iltaisin ei ole muuta tekemistä kuin tuijottaa hotellin televisiota, blah.
Tämä viikko mennyt aika lailla venettä talvikuntoon laitellessa, ajattelin kerrankin olla fiksu ja tehdä hommat syksyllä. Keväällä sitten tartte muuta kuin bensaa tankkiin ja vesille =D
Hauskaa ja mukavaa viikonloppua kaikille!