Ja niin tuli Suomi-neidolle 90 mittariin. Hyvältä näyttää vieläkin ja eteen päin mennä porskuttaa =D
Itselläni meni tämä päivä aika lailla suursiivousta tehdessä ja salsaa kuunnellessa. Nyt mielessä, että josko kävisi ytimessä muutamalla. Huomenna on vapaata ja ajattelin lähteä käymään mökillä, joten hirveesti ei viitsi ilakoida. Mökillä on käynyt kaivinkone riehumassa ensi kesän laajennusta ajatellen ja täytyy käydä vilkaisemassa mitä pojat on siellä saaneet aikaiseksi.
Ensi viikko onkin vielä tiukkaa rutistusta duunissa mutta sitten me rauhoitetaan loppuvuosi lomailulle ja aloitetaan taas tammikuussa täydellä teholla…
Hauskaa viikonloppua itse kullekin =)