Hivenen tuntuis siltä, että kurkku olisi kipeä. Täytyy vaan toivoa ettei mikään lentsu nyt iskisi. Moni kaveri on tällä hetkellä sen kourissa kyl =( Nyt täytyis lähteä valumaan tuonne faijalle päin hommiin, hauskaa päivää muillekin!
Hivenen tuntuis siltä, että kurkku olisi kipeä. Täytyy vaan toivoa ettei mikään lentsu nyt iskisi. Moni kaveri on tällä hetkellä sen kourissa kyl =( Nyt täytyis lähteä valumaan tuonne faijalle päin hommiin, hauskaa päivää muillekin!