Syysflunssaa?

Hivenen tuntuis siltä, että kurkku olisi kipeä. Täytyy vaan toivoa ettei mikään lentsu nyt iskisi. Moni kaveri on tällä hetkellä sen kourissa kyl =( Nyt täytyis lähteä valumaan tuonne faijalle päin hommiin, hauskaa päivää muillekin!