Taas yksi viikko takana

HiPs vaan muillekin hereillä olijoille. Kulunut viikko on ollut tapahtumarikas kaikin puolin, olen ehtinyt olla niin töissä kuin kirjautua opiskelemaan (taas), käydä aivan loistavalla keikalla ja hieman muutakin =) Löysin itseni tilanteesta johon en uskonut koskaan tultavan mutta en valita, hieman hämmentynyt olen kyllä vaikka kivalta tuntuukin.

Itse asiassa olen hymyillyt liki koko viikon vaikka kimppuun hiipivä flunssa onkin koettanut parhaansa mukaan kiusata. Sisäinen olo on ollut erinomainen ja se kyllä nujertaa pikku pöpötkin =D

*hauk-otus* Kait se olisi koetettava nukkua muutama tunti, jaksais huomenna hieman edes siivota tätä sikolättiä. Sitten ajattelin käydä hakemassa verkkokaupasta uuden telkun, vanha kun hajosi jo kolme kuukautta sitten. Tulee ehkä taas olohuoneellekin jotain käyttöä. Ai niin, iltapäivällä täytyisi tehdä kattilallinen kaalisoppaa =D

Hyvää yötä ja huomenta vaan kaikille!