Vene kuntoon

Jahas, jospa lähtisi laittelemaan venettä talvikuntoon. Toin sen mökiltä pois viime viikonloppuna ja nyt on menossa pesu/vahaus. Moottoriin kun vielä vaihtelee öljyt etc niin se on valmis talviteloille ja sitten keväällä muuta kuin Saimaaseen taas.

Illalla sitten leffaan, kävis vaikka katsomassa Medusan Sinetin.