Eli sen aikaa olin Citystä poissa. Nyt voisi olla hyvä hetki tulla tännekin takaisin =D
Mitä täällä sitten on, se onkin ihan toinen asia. Mitä täältä haen, sitä en tiedä itsekään. Uusille tuttavuuksille olen avoin ja kivoja ihmisiä ei ainakaan mun elämässä ole yhtään liikaa.