Menin salille 1.45 ja nyt tulin himaan =) Ensin venyttelyt ja sitten pikku lämmittely juoksumatolla. Siitä sitten vatsa- ja selkälihastreeniin, sopiva vastus ja hemmetisti toistoja. Hieman myös liikettä rintalihaksille ja käsivarsille ja siinäpä se pääosin olikin. Loppuun taas rundi juoksumatolla ja hieman venyttelyä.
Musta on tosi jees käydä salilla yöllä jos se vaan muuten sopii aikatauluihin. Saa olla hyvinkin rauhassa ja keskittyä olennaiseen, just me and my ipod. Suurin miinus yötreeneissä on se, että sauna sammuu jo 22 =(
Viime aikoina mun puuhani on keskittynyt pääasiassa salilla notkumiseen ja yleiseen lorvimiseen. Duunissa on ollut hiljaista (kuollutta siis) ja muutenkin (ihmissuhteissa) tuli taas näpeille alkuvuoden euforian jäljiltä. Kaikenlaiset rytmit on ihan sekaisin, joten miksei sitten liikkuisi edes yöllä?
Huomenta vaan kaikille Teille jotka kohta heräätte herätyskellon pirinään ja aloitatte sen epätoivoisen torkkunapin etsimisen =D Mä alan lukemaan päivän lehteä…