28.5.2009 1737

Peilikuvasta

Oon muuten huomannut, että peilikuvassa eniten bointseja saa blondit naiset ja blondit miehet..mikäköhän siinä on..Pitää varmaan kesäksi laittaa vetyperoksidit päähän 🙂