20.4.2009 1737

Noista vanhoista kommenteista

Huvittavinta oli, kun joku ääliö sanoi, että Pubiruusu..Nii-in, jos on henkilö joka ei koskaan käy pubeissa..aikas surkuhupaisaa. Ja näytä mulle sellainen Pubi, missä on mun näköisiä ihmisiä, niin uskon sitten!…