26.6.2009 1737

Omalaatuinen, mutta ylpeä siitä

Kun ajatellaan sanaa omalaatuinen, tulee siitä mieleen negatiivisia asioita. No, mä sain tämän tittelin jo lapsena..lol Rippileirilläkin sain kulla tätä, ja paljon. Kartonkisydänmeen kirjoitettiin mielipiteitä muista nuorista..mun kohdalla luki enimmäkseen…