1737
Omalaatuinen, mutta ylpeä siitä
Kun ajatellaan sanaa omalaatuinen, tulee siitä mieleen negatiivisia asioita. No, mä sain tämän tittelin jo lapsena..lol Rippileirilläkin sain kulla tätä, ja paljon. Kartonkisydänmeen kirjoitettiin mielipiteitä muista nuorista..mun kohdalla luki enimmäkseen…