29.7.2009 1737

oh, shit!

Niin, tulipa sitten värjättyä hiukset..blondiksi! Ei ihan mennyt tämä kokeilu kohdilleen. Kaksi pakettia vetyperoksidia, ja tulos on silti haalean oranssi. On tuo oma väri niin ”tappava”, että kait se on…